Svět knihy 2016

Hromady knížek, rozzářené obličeje a autoři nedočkavě cvakající propiskama... I letos jsem si užila návštěvu na největším knižním veletrhu v České republice a mám radost, že už potřetí v řadě mě dokázal nadchnout. Svět knihy se prostě neomrzí. Jak jsem předesílala na facebookových stránkách, strávila jsem zde velkou část soboty - konkrétně čas od 11:15 do 16:45. Kromě dvou kamarádek mě doprovázelo i osm pánů, konkrétně Panů Davisů a mám velkou radost, že se se mnou domů vrátilo jen několik z nich. Pokud se vám nepodařilo odchytit mě, můžete ještě do konce května psát na mail pandavis.cervenkova@gmail.com a objednat si knížku za veletržní cenu 85Kč,-. Do předmětu pište heslo SVĚT KNIHY.

 
Kromě spousty báječných knížek, z nichž mi bylo umožněno odvézt si domů jen nepatrný zlomek, jsem na veletrhu potkala i spoustu báječných lidí. Knihomolové zářili jako sluníčka. Možná právě proto teplota na výstavišti stále stoupala. Moc děkuji každému, kdo se úsměvem podílel na této úžasné atmosféře.
 

Letošní zapojení severských zemí mi přijde jako báječný nápad a 
mnohé z besed nebo přednášek jsem si opravdu užila. Víte například, co je to takový tupilak? Od soboty můžu "házet rameny," dánská expertka Kirsten Thistedová spolu s překladatelem inuitských pověstí Zdeňkem Lyčkou nám to prozradili. Stejně nadšená jsem byla z letošní účasti Marie Brožové a jejích úžasných pastelkových obrazů. Rok 2017 je sice ještě daleko, ale už teď jsem si od jmenované malířky koupila nádherný diář s ještě krásnějším obrázkem. Kdo ví kam bude třeba si označit datum vydání další knížky...
 
A jaké zážitky jste si ze Světa knihy přivezli vy?

Svět knihy 2016

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek