Odvolávám co jsem slíbil, slibuji, co jsem odvolal

Jedna zpráva za pět minut dvanáct!

Zítra se v Praze koná knižní veletrh Svět knihy. Stále platí, že se budu okolo jedenácté hodiny vyskytovat na ochoze; na výstavišti budu již od devíti. Co se však změnilo je stav Panů Davisů v mé poličce. A to tak, že momentálně nemám ani výtisk pro sebe. Proto se moc omlouvám, ale k prodeji nebude (s vyjímkou těch, které jste si stačili objednat prostřednictvím mailu).

ALE!

Abych vám vykompenzovala tuto nemilou událost, rozhodla jsem se vyhlásit VELETRŽNÍ SOUTĚŽ! Kdokoli z vás mě na Světě knihy odchytne a řekne heslo: "Modrá kytka, červené trny," bude si moci vytáhnout malý dárek s "pytlíku překvapení." Jak mě poznáte? Budu mít jmenovku. Takže doširoka otevřít oči a "hledej šmudlo, hledej." Teším se na vás